Flash Movie

Rekrutacja

 

ZASADY   RERUTACJI

DO BURY SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA

ŁÓDZKIEGO W SIERADZU

W ROKU SZKOLNYM 2019/2020

 

 

  1. Uczniowie i słuchacze przyjmowani są do bursy po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego.
  2.  Uczniowie słuchacze chcący kontynuować pobyt w bursie, którzy podlegali procesowi rekrutacji w roku poprzednim składają odpowiednio deklarację o kontynuowaniu pobytu w bursie w terminie 7 dni poprzedzających termin rozpoczęcia postępowania rekrutacyjnego na rok szkolny 2019/2020
  3. Postępowanie rekrutacyjne prowadzone będzie na wniosek kandydata.
  4. Postępowanie rekrutacyjne przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora Zespołu.

 

 

TERMINY ZWIĄZANE Z REKRUTACJĄ

 

TERMINY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO

do Bursy Samorządu Województwa Łódzkiego w Sieradzu  wchodzącej w skład Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Sieradzu

na rok szkolny 2019/2020

Podstawa prawna: art.153 ust. 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe
(Dz.U. z 2018 r. poz. 996 ze zm.)

I ETAP POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO:

·         od dni 10 czerwca 2019 r. do dnia  5 lipca 2019 r. do godz. 15.00 składanie wniosków o przyjęcie do Bursy na rok szkolny 2018/2019 wraz z dokumentami

·         do dnia 8 lipca 2019 r. prowadzona będzie weryfikacja wniosków i dokumentów przez Komisję Rekrutacyjną

·         dnia 09 lipca 2019 r. o godz. 12.00 odbędzie się podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Bursy

·         od dnia 09 lipca 2019 r. do dnia 11 lipca 2019 r. do godz. 15,00 trwać będzie uzupełnianie wniosków o przyjęcie do Bursy tj.: przedłożenie zaświadczenia o przyjęciu do szkoły

·         dnia 12 lipca 2019 r. o godz. 12,00 – ogłoszenie wyników rekrutacji.
Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do Bursy.

 

II ETAP – POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE:

·     od dni 15 lipca 2019 r. do dnia 27 sierpnia 2019 r. do godz. 15.00 składanie wniosków o przyjęcie do Bursy na rok szkolny 2018/2019 wraz z dokumentami

·   dnia 28 sierpnia 2019 r. prowadzona będzie weryfikacja wniosków i dokumentów przez Komisję Rekrutacyjną

·       dnia 28 sierpnia 2019 r. o godz. 12.00 odbędzie się podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do Bursy

·   od dnia 28 sierpnia 2019 r. do dnia 29 sierpnia 2019 r. do godz. 15.00 trwać będzie uzupełnianie wniosków o przyjęcie do Bursy tj.: przedłożenie zaświadczenia o przyjęciu do szkoły

·        30 sierpnia 2019 r. o godz. 12.00 – ogłoszenie wyników rekrutacji.
Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do Bursy.

 

Wyniki postępowania rekrutacyjnego zostaną podane do publicznej wiadomości w formie listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych na tablicy ogłoszeń bursy.

I ETAP POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE:

DOKUMENTY KANDYDATA 

  1. Wniosek o przyjęcie do bursy składa do dyrektora Zespołu kandydat w sekretariacie bursy lub szkoły  w godz. 8.00 – 16.00,  pocztą na adres bursy ul. 3 Maja nr 7, 98-200 Sieradz z dopiskiem Bursa Samorządu Województwa Łódzkiego w Sieradzu.
  2. Wzór wniosku do pobrania w sekretariacie bursy lub ze strony internetowej www.bursa.sieradz.pl zakładka PLIKI DO POBRANIA
  3. Do wniosku dołącza się:dokumenty potwierdzające spełnianie przez kandydata kryteriów, 
  4.  Dokumenty, potwierdzajace spełnienie kryterium rekrytacyjnego winny być złożone w oryginale, a w przypadku kopii w formie poświadczonego urzędowo lub notarialnie odpisu lub wyciągu z dokumentu, zgodnie z art. 76 a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego. 

 

DODATKOWE USTALENIA

  1. O przyjęciu ucznia, słuchacza w trakcie roku szkolnego decyduje dyrektor

  2. Kandydat może być przyjęty do bursy także w trakcie roku szkolnego
    (w  przypadku wolnych miejsc)

 

Partnerzy